NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w naszym kraju. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter jest właścicielem sieci około 800 Saloników Kolportera i salonów Top-Press.

Bilety Kolei Mazowieckich w ofercie saloników Kolportera

2023-04-28 10:36:00
Responsive image

Kolporter nawiązał współpracę ze spółką przewozów kolejowych – Koleje Mazowieckie. W efekcie podpisanej umowy pasażerowie ze Skierniewic i Pomiechówka mogą kupować bilety w salonikach Kolportera.

Kolporter promuje książki

2023-03-07 10:34:00
Responsive image

W ponad 250 punktach należących do sieci Kolportera trwa akcja pod nazwą „Książkowe rabaty”. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jedną z objętych promocją książek.

Pracownicy Kolportera mają wielkie serca

2023-02-23 10:27:00
Responsive image

Kolporter wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach organizuje akcje honorowego oddawania krwi. Przez blisko osiem lat odbyło się ich aż 17, w tym jedna na początku 2023 roku. Firma ma w planach zorganizowanie jeszcze czterech akcji w tym roku.

Klienci chętnie kupują książki w salonikach

2023-01-24 09:44:00
Responsive image

Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Wynik poprawił się o 4% w porównaniu do roku 2021. Analitycy zauważają, że czytelnictwo w Polsce wróciło do poziomu sprzed pandemii. Wzrost czytelnictwa przekłada się na sprzedaż książek. Z analiz przeprowadzonych w sieci saloników Kolportera, widać, że klienci najchętniej sięgają po książki latem i zimą. Na te pory roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.

Zagrali i wygrali marzenia

2022-12-05 13:50:00
Responsive image

Ponad 48,5 miliona złotych wygrali od początku 2021 roku klienci saloników Kolportera.

Konsument chce więcej

2022-11-28 11:04:00
Responsive image

Pandemia diametralnie zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków – również w zakresie oczekiwań w stosunku do producentów. Współczesny konsument chce więcej wiedzieć o marce, poznać produkt przed zakupem, ocenić, porównać. Oczekuje kontaktu z firmą, precyzyjnych informacji, ale też oczywiście bonusów za lojalność. To stawia zupełnie nowe wyzwanie przed marketerami i agencjami promocyjnymi – zwłaszcza w zakresie działań w kanale tradycyjnym.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: