NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy (udział w rynku około 57 %) w naszym kraju. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka jest właścicielem około 1000 saloników prasowych, w tym ponad 190 salonów Top-Press.

Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

2018-05-10 10:08:21
Responsive image

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.

Kolporter otwarty na nowych ajentów

2018-04-24 10:58:22
Responsive image

W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.

„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

2018-04-17 10:31:16
Responsive image

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.

Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.

2018-04-10 10:05:34
Responsive image

Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.

„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

2018-04-03 13:13:44
Responsive image

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.

Marketerzy doceniają saloniki

2018-03-26 13:50:08
Responsive image

W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: