NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

CENTRUMPRASOWE.PL - DARMOWE WIRTUALNE BIURO PRASOWE

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy (udział w rynku około 57 %) w naszym kraju. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka jest właścicielem około 1000 saloników prasowych, w tym ponad 190 salonów Top-Press.

Sieć Kolportera poszerzyła się o kolejne punkty

2016-06-23 13:11:16
Responsive image

Drugi kwartał 2016 roku był bardzo owocny dla sieci Kolportera. W tym czasie firma uruchomiła aż trzydzieści siedem nowych punktów handlowych, w tym trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.

Euro 2016 w salonikach Kolportera

2016-06-06 11:04:13
Responsive image

Książki, albumy, kolekcje kart i naklejek, a także gumy do żucia i napój energetyczny – saloniki i salony prasowe Kolportera poszerzyły swoją ofertę o cały zestaw produktów, nawiązujących do rozpoczynających w się 10 czerwca we Francji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2016.

Lody Zielonej Budki w salonikach Kolportera

2016-05-23 11:42:20
Responsive image

W stu wybranych salonikach i salonach prasowych Kolporter poszerzył asortyment o lody firmy Zielona Budka. Sprzedaż nowego asortymentu ruszyła w pierwszych punktach już w połowie maja.

Krystaliczna – nowa marka wody mineralnej w sieci Kolportera

2016-05-17 15:10:09
Responsive image

Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.

EURO 2016 – czas dobrej sprzedaży

2016-05-09 15:12:22
Responsive image

Specjalne czasopisma i albumy piłkarskie, karty kolekcjonerskie z wizerunkami piłkarzy, naklejki i gadżety – to produkty, które już pojawiły się w ofercie Kolportera, w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej EURO 2016.

Kolporter rozwija swoją sieć handlową

2016-04-25 11:33:11
Responsive image

W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił aż dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press. Cztery nowe punkty Top-Press zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: