W stu wybranych salonikach i salonach prasowych Kolporter poszerzył asortyment o lody firmy Zielona Budka. Sprzedaż nowego asortymentu ruszyła w pierwszych punktach już w połowie maja.
– Cały czas pracujemy nad rozwojem asortymentu w naszej sieci, biorąc pod uwagę przede wszystkim oczekiwania kupujących. W sezonie wiosenno-letnim produktem, o który klienci często pytają są lody, zdecydowaliśmy więc na wprowadzenie ich do części punktów. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, gwarantującego najwyższą jakość. Marka Zielonej Budki jest doskonale znana konsumentom i wysoko ceniona. W sumie w naszej ofercie znalazło się 11 rodzajów lodów, m. in. bardzo lubiane przez klientów Milka, Oreo, Muuucia czy Happy Twist – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Wszystkie saloniki i salony prasowe, które mają i będą miały
w swojej ofercie lody zostały wyposażone w specjalne lodówki.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET