NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Saloniki Prasowe Kolportera zaskakują prezentami

2015-11-23 15:18:34

„Zaskocz prezentem” – pod takim hasłem rozpoczęła się 23 listopada br., w Salonikach Prasowych Kolporterach i salonach Top Press akcja sprzedaży kart podarunkowych i doładowań. – Chcemy zaproponować naszym klientom możliwość zakupu idealnych prezentów mikołajowo – świątecznych, a także pokazać pełną ofertę naszych nowych produktów – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

W ramach akcji „Zaskocz prezentem” Kolporter zachęca  klientów do zakupu kart podarunkowych sklepów TKMaxx, Zalando, Wyjątkowy Prezent i księgarni Matras oraz doładowań: Google Play, Play Station Plus, Xbox Live, League of Legends, CS GO, World of Tanks, Spotify, Film Box, Box off Store i Nintendo. – Zarówno karty podarunkowe sklepów, jak i doładowania mogą stanowić bardzo dobrą alternatywę dla tradycyjnych prezentów. To także produkty, o które coraz częściej pytają kupujący.  Dlatego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kategorii w jednej, przedświątecznej akcji sprzedażowej. Chcemy pokazać klientom, że również w naszych salonikach i salonach prasowych mogą kupić prezent, który okaże się miłą niespodzianką. Stąd hasło akcji – „Zaskocz prezentem”  – wyjaśnia Robert Szczepaniak.

– W ciągu ostatnich dwóch lat nasza sieć przeszła znaczącą ewolucję asortymentową i funkcjonalną. Zareagowaliśmy na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów. Saloniki Prasowe ewoluowały z punktów sprzedaży prasy, artykułów tytoniowych i drobnych produktów FMCG w multifunkcyjne punkty handlowo – usługowe. Dziś oferujemy naszym klientom m.in. kilkanaście rodzajów gier i doładowań internetowych, umożliwiamy odbiór przesyłek i opłacenie rachunków, a w wybranych punktach rozwijamy naszą strefę bistro: Top Presso – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Karty podarunkowe to nowa kategoria produktów. Obserwując tendencje rynkowe i analizy wiążemy z nią spore nadzieje – dodaje D. Materek.

Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych znajomość kart podarunkowych deklaruje już 46% ankietowanych Polaków, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2011. Najlepszą okazją do podarowania karty podarunkowej są urodziny i imieniny oraz święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Zdaniem ekspertów z PSEK popularność kart podarunkowych będzie rosła bardzo dynamicznie. Polacy przekonują się bowiem, że ten rodzaj prezentu praktycznie zawsze gwarantuje zadowolenie osoby obdarowanej i eliminuje ryzyko nietrafionego upominku.

Akcja „Zaskocz prezentem” będzie promowana w Salonikach Prasowych specjalnymi plakatami.

 Biuro Prasowe Kolportera

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: