Najnowszą wyspę handlową Kolporter
otworzył na początku września br. w dyskoncie Biedronka przy ul.
Piłsudskiego 121 w Łomży. Ten format punktu sprzedaży daje możliwość
zlokalizowania stoiska prasowego w centrum handlowym, nawet w przypadku
braku wolnych lokali. Powierzchnia – w zależności od potrzeb i
możliwości – wynosi od 6 do kilkunastu metrów kw. Wyspę można dowolnie
poszerzać i wydłużać, dostosowując ją optymalnie do warunków centrum
handlowego.
Wyspa to jeden z kilku formatów, które oprócz
standardowych Saloników Prasowych i Salonów Top-Press spółka stosuje
uruchamiając punkty w galeriach i pasażach handlowych, dyskontach czy
supermarketach. Nowym formatem Kolportera są również wolnostojące boxy o
lekkiej stalowej konstrukcji. Boxy są wydzielane z części holów lub np.
w wiatrołapach. Partnerom, którzy nie dysponują powierzchnią
wewnętrzną, Kolporter proponuje saloniki wolnostojące, instalowane np.
przy parkingach czy wejściach.
– Dzięki różnym formatom jesteśmy
elastyczni i potrafimy dostosować się do zaproponowanej nam powierzchni,
nawet tej minimalnej. Taką zdolność adaptacji uzyskaliśmy dzięki
specjalnemu modułowemu systemowi mebli oraz nowoczesnym narzędziom
pozwalającym sprawnie optymalizować asortyment i dostosować go do
przydzielonej nam przestrzeni – podkreśla Edyta Korbińska, pełnomocnik
zarządu Kolportera ds. rozwoju.
Przypomnijmy, że do sieci Kolportera należą aktualnie 1022 punkty handlowe – 829 Saloników Prasowych i 193 Salony Top-Press.