Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.
– Na bieżąco
analizujemy sprzedaż dystrybuowanych tytułów, w wielu różnych aspektach.
Tym razem postanowiliśmy podsumować tegoroczne wyniki małych punktów.
Duża sprzedaż poszczególnych tytułów prasowych w hiper- i supermarketach
czy na stacjach paliw nikogo nie dziwi, skoro w ciągu dnia przez te
placówki handlowe przewijają się tysiące klientów. Okazuje się jednak,
że niewielkie punkty handlowe także mogą uzyskiwać znakomite wyniki
sprzedażowe – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Przeanalizowane
pod kątem rocznej sprzedaży małe punkty to prywatne kioski, saloniki i
sklepy małoformatowe, do których sześć dni w tygodniu Kolporter
dostarcza prasę. Chociaż pod względem wielkości sprzedaży nie mogą się
równać z wielkim sieciami to okazuje się, że często osiągają imponujące
wyniki – najlepsi miesięcznie sprzedają nawet ponad 7 tys. egzemplarzy
różnych tytułów prasowych.
– Gazety i czasopisma mamy wystawione na
sześciu regałach i ekspozytorach, więc klient zawsze ma do nich blisko.
Plusem jest też nasza lokalizacja – w pasażu, gdzie są inne sklep, ale
tylko u nas można kupić prasę – mówi Andrzej Biedasz, właściciel sklepu
„Elbi” w Piasecznie. W tym roku w jego punkcie sprzedano już ok. 70 tys.
egzemplarzy gazet i czasopism.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET