NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Kolporter rozwija salony ze strefą bistro

2016-03-15 12:35:05

Kolporter otworzył kolejne trzy salony prasowe ze strefą bistro – Top Presso. Wszystkie nowe punkty zlokalizowane są na stacjach warszawskiego metra. 

Salony prasowe Kolportera, ze specjalną strefą bistro, uruchomiono w lutym na stacjach: Dworzec Wileński, Rondo ONZ i Świętokrzyska. To kolejne – po otwartych pod koniec ubiegłego roku w Jeleniej Górze, Lublinie, Radomiu i Tomaszowie Lubelskim – punkty Kolportera, w których oprócz tradycyjnego asortymentu można kupić m.in. ciepłe przekąski, słodkie wypieki i kawę.

– Top Presso to kolejny etap rozwoju naszej sieci sprzedaży, połączenie typowego salonu prasowego ze strefą bistro, oferującą m.in. kawę, herbatę, zapiekanki, przekąski, kanapki, sałatki i ciastka – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Pierwszy punkt tego typu uruchomiliśmy 14 października 2015 r. w Jeleniej Górze, obecnie działa już siedem takich salonów. Staramy się otwierać je w miejscach, w których klienci poszukują szybkich i smacznych przekąsek. Stacje metra są pod tym względem modelową lokalizacją.

Koncept salonu prasowego ze strefą bistro został opracowany i wdrożony przez Kolportera we współpracy z ekspertami od visual merchandisingu z firmy Branch Brothers (Upright Group). Zamysłem było stworzenie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso zaciekawia nowoczesnym designem, dobrym oświetleniem i przyjemną dla oka kolorystyką. Przestrzeń jest szersza niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić dobrej jakości kawę.

Kolporter planuje dalszy rozwój salonów Top Presso.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: