NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Blackhawk Network wyróżnia Kolportera

2017-03-13 10:19:42

Kolporter – jako jedyna polska firma – został nominowany do międzynarodowej nagrody, przyznawanej przez największego na świecie dystrybutora kart podarunkowych – firmę Blackhawk Network. Kolporter został doceniony za działania marketingowe i handlowe, popularyzujące w Polsce karty podarunkowe. Nominacje i nagrody wręczono podczas konferencji, która odbyła się w dniach 7-8 marca br. w Londynie.

Kolporter – jako jedyna polska firma – został nominowany do międzynarodowej nagrody, przyznawanej przez największego na świecie dystrybutora kart podarunkowych –  firmę  Blackhawk Network. Kolporter został doceniony za działania marketingowe i handlowe, popularyzujące w Polsce karty podarunkowe. Nominacje i nagrody wręczono podczas konferencji, która odbyła się w dniach 7-8 marca br. w Londynie.

Amerykańska firma Blackhawk Network jest największym na świecie integratorem i dostawcą rozwiązań do sprzedaży kart podarunkowych i elektronicznych kodów do gier. Działa w ponad 60 krajach.

Konferencja „Blackhawk Network Europen Summity” to doroczne spotkanie największych na świecie emitentów i sprzedawców kart podarunkowych. W tym roku w siódmym już z kolei spotkaniu wzięło udział ponad 190 uczestników z Europy i Stanów Zjednoczonych. Pierwszego dnia międzynarodowe jury rozstrzygnęło konkurs w 5 kategoriach. Wśród czterech firm nominowanych w kategorii „Best Industry Achievement” (za najlepszą ekspozycję i marketing) znalazły się Tesco UK, Carrefour Belgia, Kolporter Polska i Albert Hejn Holandia. Zwycięzcami okazali się Belgowie.

– Już samo znalezienie się w gronie firm nominowanych do tej nagrody uważam za ogromne wyróżnienie. Jesteśmy jedyną firmą z Polski, która w całej historii konferencji Blackhawk Network otrzymała taką nominację – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

– Kategoria kart podarunkowych i elektronicznych kodów gamingowych jest ciągle jeszcze w Polsce kategorią rozwijającą się. Obserwując rynki Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych widzimy jednak ogromny potencjał w tych produktach. Na pewno będziemy rozwijać naszą ofertę w tym zakresie  – mówi Anna Sołkiewicz z Biura Handlowego Kolportera.

W salonikach i salonach prasowych Kolportera można kupić karty podarunkowe i gamingowe m. in. takich firm jak:  Google, Microsoft, Zalando, Douglas. Spółka jest w trakcie poszerzania oferty tej kategorii produktów o kolejne marki.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: